Utilize este identificador para referenciar este registo: https://recil.grupolusofona.pt/handle/10437/5390
Título: O marketing relacional sob a perceção do cliente no contexto do ensino superior: estudo exploratório
Autores: Filipe, Sandra
Barbosa, Maria
Palavras-chave: MARKETING RELACIONAL
RELATIONSHIP MARKETING
MARKETING
ENSINO SUPERIOR
HIGHER EDUCATION
Data: 2012
Editora: ISG
Resumo: The aim of the present research is to identify the factors that lead to a satisfactory relationship between the customer and the organization in the context of Higher Education. In order to evaluate customer loyalty a questionnaire was applied to the students in the last year of Undergraduate Studies at the Aveiro University in Portugal. The answers to the interviews were analyzed using the textual content analysis.
URI: http://hdl.handle.net/10437/5390
ISSN: 1647-1989
1647-1989
Aparece nas colecções:IBER : International Business and Economics Review : Revista Internacional de Gestão e Comunicação, nº 3 (2012)

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
22_iber3.pdf163.46 kBAdobe PDFVer/Abrir


Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.