Utilize este identificador para referenciar este registo: http://hdl.handle.net/10437/5344
Título: Outdoor Advertising in Portugal - New Definition of Outdoor Advertising Media
Autores: Carrillo Durán, Maria Victoria
Lopes, Paula Bela Rosa Luis
Varela, Miguel Nuno Abreu
Palavras-chave: PUBLICIDADE EXTERIOR
OUTDOOR ADVERTISING
ESTUDOS DE CASO
CASE STUDIES
Data: 2011
Editora: ISG
Resumo: The Outdoor Advertising in Portugal hasn’t been well studied, but this sector of advertising has been expanded which enabled different kinds of Media advertising. This study has the gold to find a new list of Outdoor Advertising Media according to the location Out-of-Home or Indoor. For our research we did interviews to the professionals of Outdoor advertising sector, our primary sources, and also worked in a theoretical research.
URI: http://hdl.handle.net/10437/5344
ISSN: 1647-1989
Aparece nas colecções:IBER : International Business and Economics Review : Revista Internacional de Gestão e Comunicação, nº 2 (2011)

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
15.pdf118.33 kBAdobe PDFVer/Abrir


Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.